sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Recital at my old ballet school

My old ballet teacher asked me to perform again in her schools spring recital. This was supposed to be Prelude from the ballet Les Syplhides:
I'm trying to get over my ick fat old cow can't do anything-feelings after wathing the video. (No I'm not saying this to fish for compliments, so please I'm just venting about how hard perfectionism is.) I wish I could clean up the hands even to what they were back in school. I miss dancing, but now teaching simply takes up my time.

7 kommenttia:

  1. Minusta tanssisi on oikein sievän näköistä. :)

    VastaaPoista
  2. Minustakin tanssi näyttää oikein kauniilta. Itselleen on helposti paljon ankarampi, kuin kukaan muu ikinä on. :3

    VastaaPoista
  3. Kiitos Caramea. Niinhän se on.

    Ja tieto kyllä lisää tuskaa niin paljon. Te balettimaallikot, ette vaan ymmärrä. Voi teitä onnellisia, ignorance is bliss!

    VastaaPoista
  4. Ja kun minusta tuo sinun käsityöskentelysi on niin eleganttia ja sulavaa! Kissakin muuten katsoi silmä kovana esitystäsi. Yleensä se ei kiinnitä mitään huomiota tietokoneruudun tapahtumiin.

    VastaaPoista
  5. Juu, mulla on sielujen sympatiaa kissojen kanssa! Ehkä mun pitäisi erikoistua kissayleisöön. Niin aukikierron puutteesta ja muutenkin kireistä lonkista johtuvat puutteet olen jo jotenkin oppinut hyväksymään helpommin. Kädet kun on yleensä mainittu mun vahvaksi alueeksi niin niiden suhteen olen sitten exkstra kriittinen.

    VastaaPoista